Nekih je tri godine proteklo od kako je navljeno da u Osijeku počinju radovi na obnovi i modernizaciji 9,5 kilometara tramvajske pruge, u sklopu kojih su i gradnja 23 prilagođene tramvajske postaje.
Investicija je to Grada Osijeka i GPP-a Osijek od 127 milijuna kuna, a koja je dio realizacije najvećeg projekta modernizacije osječkog javnog prijevoza, ukupno vrijednog 267 milijuna kuna. Projekt je sufinanciran sredstvima iz EU fondova u iznosu od gotovo 200 milijuna kuna, a ostatak novca osiguravaju Vlada Republike Hrvatske i Grad Osijek.
U sklopu modernizacije je i kupovina novih niskopodnih tramvaja i autobusa, napominje direktor GPP-a Darijan Rudan.

A gradonačenik Ivan Radić, koji je uz Rudana, nedavno predstavio prvi novi tramvaj postavljen na osječke tračnice isto kao i direktor GPP-a nije mogao skriti zadovoljstvo pa je rekao: “Tramvaj je dio identiteta Osijeka, tramvaj je današnjim danom višestruko upisan u povijest grada, povijest na koju smo ponosni. Tramvaj je i dio naše svakodnevice, dio životnog stila i ritma, ritma u kojem gradimo grad, ali isto tako tramvaj je dio budućnosti, budućnosti slavonske metropole. U budućnost ne možemo ići prečicom, moramo ići korak po korak, već više od tisuću dana, koliko radovi na modrnizacijski tramvajske infrastrukture. Idemo ka toj budućnosti, a rekao bih da ta budućnost, što se tiče javnog gradskog prijvoza u Osijeku započinje danas s ovim novim niskopodnim tramvajima – izjavio je Radić.



