Nitko se danas s “Pije” vratio nije gladan i žedan – i posjetitelji i prodavači počašćeni su stotinama langošica i čajevima za 60 rođendan tvrtke “Tržnice”, a bilo je tu i darova za sve od svetog Nikole i pomagačice “Nikoline”. Na glavnoj tržnici svi su sretni bili – uživala su i vrtićarci iz Maka u slatkišima, Tržnica je počastila prodavače i besplatnom dnevnom “maltarinom”, a jedino su “nezadovoljni” bili kupci kojima se kupovina oduljila više nego li su planirali jer su morali izgubiti vrijeme da najprije pojedu i popiju svojoj “Piji” u čast. Možda su ručkovi zbog toga u cijelom Osijeku kasnije spravljeni, ali domaćice ne mare zbog toga.
Na rođendanskoj proslavi počastio se i predjednik Gradskog vijeća Vladimir Ham koji je čestitao slavljenicima istaknuvši važnost “trbuha grada Osijeka” koji tijekom godine bilježi milijunske posjete i mnogostruko više prodaja.
Svima na korist, i lokalnim proizvođačima s Osijeku okolnih njiva i Osječanima koji jako dobro znaju gdje mogu dobiti sigurno domaću certificiranu hranu po povoljnim cijenama.
Direktorica Tržnice Ivana Davidović primala je redom čestitke slušajući kako građani hvale i poudu, i način funkcioniranja ali i želje zbog kojih je Ivana rekla da će građane iznenaditi sa novim idejama i konceptima koje planira za glavnu tržnicu, ali i o radovima na nadstrešnici.
– Pripremili smo malu proslavu za jubilej šezdesetogodišnjeg poslovanja Tržnice. Častimo toplim napitcima i hranom, za djecu iz Dječjeg vrtića Mak imamo posebno iznenađenje.
Na današnji smo se dan upisali u sudski registar pod ovim nazivom, ali je trgovanje na ovakav način djeluje još od 17. stoljeća, davno prije je tržnica bila na Trgu Ante Starčevića gdje je bilo veliko sajmište, pa je bilo i na Zelenom polju i tako dalje.
Kroz vrijeme je ovaj prostor dograđivan, obnavljan, a u godinu do dvije imamo u planu krenuti u projekt rekonstrukcije i poslovne zgrade i nadstrešnice i izgradnje novih objekata s novim uslugama. Tržnici je, ma koliko se povijest mijenjala, svima prolazi vrijeme a tržnici nikada – kazala je Davidivović.
Odoljeli konkurenciji
“Pija”, uvijek puna života, vreve… posluje stabilno. Tržnice imaju 400-tinjak vijernih zakupaca, drago im je što je većina zakupaca dugotrajno svoje poslovanje, odnosno plasman robe vezalo za Tržnicu. “Neki su i više od 20 godina ovdje zakupci klupa, objekata. mi se trudimo osluškivati potrebe naših zakupaca, svih korisnika i usklađivati s njima svoje poslovanje na obostrano zadovljstvo”, ponosi se Davidović.
Odolijevali su mnogobrojnim izazovima u bližoj povijesti, od pojave trgovačkih centara do ovih godina koje su uzrokovale razna ograničenja u poslovanju zbog korone, ali tržnica i dalje preživljava.
Samo domaće
“Upravo zbog svega zakupcima omogućujemo da budu prepoznatljivi kroz projekt Tržnice u posljednjih 14 godina u suradnji s Udrugom hrvatskih tržnica kroz koji certificiramo svoje poljoprivredne gospodarstvenike, prije toga ih obiđemo tamo gdje proizvode i uvjerimo se i sami da su to proizvodi s jamstvom da su ih doista oni proizveli i plasirali ovdje”, ističe direktorica.