Grad Osijek sredstvima iz europskih fondova obnavlja 9,5 kilometara pruge i 23 stajališta tramvaja. Najstarija tramvajska linija u Hrvatskoj obnavlja se korištenjem najnovijih tehnologija. Gradonačelnik Ivan Radić navodi da moderniziraju osječku tramvajsku prugu najnovijom tehnologijom sustava pričvršćenja tračnice baziranog na ERS (Embedded Rail System) tehnologiji ugradnje tračnica proizvođača Edilon Sedra.
Novoprojektirani sustav pričvršćenja može se primijeniti u i na betonskoj ploči koja se nalazi u svojstvu donjeg ustroja, a kontinuirana potpora tračnica eliminira promjene u krutosti tračnice. Takav sustav ima povoljan učinak na interakciju kotača i tračnice te odgađa pojavu trošenja tračnica.
Novi sustav zahtijeva postavljanje tračnica u strogo kontroliranim uvjetima temperature i vlage pa se, zavisno od vremenskih prilika, postavljanje obavljat u montažnom tunelu.
Kontinuirana potpora tračnica će bitno smanjiti potrebu za održavanjem te buku i vibracije koju tramvaji proizvode dok se kreću i skreću tramvajskom prugom. Nova tramvajska pruga bit će potpuno kompatibilna sa starim tramvajima i sa starijim dijelovima trase. Osijek će tako dobiti modernu tramvajsku prugu, nove tramvaje i tramvajske stanice.