Kao da je stotinu godina trebalo proći da se preasfaltira parkiralište na Dravljaniku, a to je doduše samo izvanredno održavanje prometne površine koju s vremenom, kako struka nalaže, treba zanoviti, a ne čekati toliko dugo. Napokon je na području Gradske četvrti Tvrđa došlo vrijeme da se napravi i nešto što nije na Vijencu. Doduše išlo je nešto ranije, ali vrlo teško i uglavnom jeftinije. Pa i ova investicija je jeftina – tek 250.000 kuna a sada kada je napravljena kao da su građani dobili nešto što su već zapravo odavno trebali dobiti, jer plaćaju poreze, prireze, komunalno…
Nadalje, preko puta Vukovarske na Vijencu se jedna staza ukida a druga proširuje, što prema mišljenju mnogih građana remeti estetiku, opću koncepciju s dvije staze zbog koje upravo postoje dva prolaza kroz zgradu na Vijencu kao što je situacija i na suprotnoj strani komunikacijskog puta na Drvljaniku gdje je asfaltiran parking. Možda nisu primijetili. Nekada se mislilo, a danas… A začudo je za tu investiciju planirano, iako je riječ o stazi širine tek dva metra, čak više nego za parking – 260.000 kuna.
Najavljeno je da će se popravljati i Zvonimirova, na potezu gdje su novoobnovljena zgrada “socijalnog” i Dom zdravlja. Navodno se Trpimirova prekategorizira pa će se vratiti Hrvatskim cestama koje će na raskrižju Vukovarske i Trpimirove, gdje su česti prometni čepovi, graditi kružni tok. Može se samo pretpostaviti gdje će sada zbog silne “kružnotokizacije” pojaviti prometni krkljanac. Nadamo se na Istarskoj i Vukovarskoj gdje se, najblaže rečeno, silno oprezno mora prelaziti cestu, što zbog prekratkog zelenog iako u gradske službe tvrde da tomu nije tako – samo je onda pitanje otkud tamo svako malo prometne nesreće. Navodno novoj prometnoj geometriji smeta tenk pa će ga se prebaciti usred kružnog.
Kružni bi tok HC trebao graditi i na raskrižju Vukovarske s Europskom avenijom tako da će Trpimirova ostati bez i jednog normalnog raskrižja, a on koji to forsiraju navode da će biti protočnije. Vozači cijene da bi bolje bilo da se zbog protočnosti radilo novo rješenje pružno-cestovnog čvorišta na Vukovarskoj stotinjak metara dalje od Drvljanika.