Nije ovo prvi slučaj da vlak prelazi cestu a da rampa nije spuštena. Događa se to, širom Slavonije, upozoravamo Hrvatske željeznice, a neki bi se od željezničar, čini se, radije i potukli s novinarom kako bi šakama obranili tezu da to nije tako strašno – umjesto da se potrude da im branici brane na pružnim prijelazima da netko ne strada.
Kao da je to neka visoka tehnologija pa da se se ne može napraviti kako spada i da ponekad milijunski iznosi, koje potroše da bi rampa radila jedino ono za što je namijenjena, ne budu uzaludno potrošeni.
Valja se prisjetiti doba kada je svaka parnjača išla po našim prugama brže nego li i jedan putnički današnji vlak – rampe su se spuštale, pa makar i ručno.
Neki građani primijetili su da se na nekim prijelazima pak rampa spušta iako vlak uopće ne prođe. Dakle, savjet je nekima da rade ono za što su plaćeni i osiguraju da im oprema bude ispravna, a vozačima i pješacima , posebice u ovo vrijeme smanjene vidljivosti zbog magle, kiše, snijega budu oprezni i vjeruju jedino sebi kako bi izbjegli neželjene posljedice zbog tuđeg nemara.