Iz Zračne luke Osijek leti se u Zagreb, Split, Rijeku, Zadar, Pulu i Dubrovnik po subvencioniranim cijenama karata.

Cijene karata su od 300 do 600 kuna, što ovisi o tome radi li se o transfernim letovima ili direktnim linijama
Petra Koletić iz Trade Aira
Petra Koletić iz Trade Aira ističe kako se deset puta tjedno leti sada, u zimskom razdoblju, a 11 će se puta tjedno letjeti ljeti. U Zagreb se leti tri puta tjedno – ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom, a u ostale gradove dva puta tjedno. Cijene su, kaže, pristupačne, projekt subvencionira Vlada RH kako bi se povezala Slavonija s jadranskom obalom. Navedena se hrvatska aviokompanija uključila u potenciranje povećanja linija u domaćem zračnom prometu. Radi se o jednosmjernim kartama i ovise o pristojbama zračne luke s koje se leti, pojasnila je Petra Koletić dodajući kako je u njihovim avionima trideset mjesta.

– Što se tiče cijena karata, u rasponu su od 300 do 600 kuna, što ovisi o tome radi li se o transfernim letovima ili direktnim linijama. Cijene su, ako će se uspoređivati s prethodnima, ipak u blagom porastu zbog poskupljenja drugih usluga i goriva, no i dalje ih smatram pristupačnima – kaže.
Brža veza s gradovima
Nova je to sinergija Zračne luke Osijek i tvrtke Trade Air, a riječ je o aranžmanu za četverogodišnje razdoblje PSO (Public Service Obligation) letova. “Poguranac” za zračni most Osijeka s većim hrvatskim gradovima dao je i osječki gradonačelnik Ivan Radić zauzevši se u Hrvatskom saboru za 50 milijuna kuna ulaganja u Zračnu luku u sljedeće dvije godine, uvjeren da će novim ulaganjima i s PSO letovima olakšati većem broju turista dolazak u Osijek, a sugrađanima olakšati i ubrzati vezu s navedenim gradovima. Stoga je nedavno najavio kako će Grad Osijek nastaviti sufinancirati osječku Zračnu luku.

I Osječko-baranjska županija drži, istaknuo je dožupan Josip Miletić, novouspostavljeni zračni most od strateškog značenja za županiju. Direktor Zračne luke Osijek Ivan Kos, pak, ističe kako se Zračna luka kojoj je na čelu repozicionira u modernu, dinamičnu i pristupačnu za domaće i strane putnike.
Međunarodne linije
Što se tiče međunarodnih linija, Kos je naglasio kako je München potvrđen za cijelu kalendarsku 2023. godinu.

“Već smo u dogovorima da se nastavi operirati i u 2024. godini, tako da ostvarujemo ono što smo najavili. Upravo destinacija prema Njemačkoj, prema Münchenu, postaje cjelogodišnja, tradicionalna i stalna. Što se tiče drugih linija, radimo na njima već duže vrijeme. Ne volim spominjati stvari koje su se dogodile zbog povećanja cijena i poremećaja na tržištu, to su izazovi na koje nastojimo odgovoriti. U ovom trenutku nemamo potvrde za iduću godinu, ali na tome intenzivno radimo. Vjerujem da će se s ove zračne luke, osim u München, letjeti i na druge međunarodne destinacije”, optimističan je Kos.
München je potvrđen za cijelu kalendarsku 2023. godinu. Već smo u dogovorima da se nastavi operirati i u 2024. godini
direktor osječkog aerodroma Kos
Kos je spomenuo i da cijene karata ovise o popunjenosti kabine, o sezonalnosti, o tome je li let bliže atraktivnijim datumima poput Božića i Nove godine…
– Cilj je ovih subveniconiranih letova da budu jeftiniji kako bi moglo letjeti što više građana – zaključio je direktor Kos.

Koletić pak podsjeća da građani zainteresirani za letove karte mogu kupiti na internetskim stranicama tvrtki Trade Air i Croatia Airlines.